;
Live feed signups *Support the Site* u get them through.
*Thank You* for getting your feeds via The Links Here on BBDish!
We're Ready for BB17!!

BB17 Posts: Happy BB17 Premiere Day!, BBDish is Back for BB17!
BB16 EZ Archive: Miss a few Days? Check the BBDish EZ Archive, BB16 Flashback How To: Need Flashback Help? Here ya go!
Cool BB Stuff on Ebay & Around the Net!: Personalized BB TShirts!, BB Auctions, BBDish Swag: TShirts, Mugs & More, BB on Big Brother - Big Brother, Season 11

BBDish! Ya Gotta Have it!

BB17 Starts June 24th!

Google

Friday, July 9, 2010

Big Brother 12: Power of Veto Comp Results & Immediate Aftermath

Good afternoon, BB Lovers! I'm looking forward to filling in the blank on the PoV winner & changing that pic ASAP! As soon as the feeds come back & the results are known!

In the meantime, just getting this post ready for the inevitable...

At 11:07am BBT, the feeds cut to the Be Right Back Screen. That was followed about 23 minutes later by Trivia, indicating that the PoV Comp was underway.

So now... we await the feeds and confirmation on the winner of this first crucial comp. Why crucial? Well, someone's life in the game sure depends upon it!

If Hayden has his way, either Brendon or Rachel are going home. He's been quite clear that he prefers it to be Brendon, but if Brendon wins it, Hayden says he'll put up a pawn and send Rachel packing.

A pawn. Yeah. That always works out real well for the pawn...

The PoV Winner is:
Brendon!!!


The feeds came back with Annie gaming him in the Storage Room, telling him how happy she is for him. He left, Lane and Britney entered, and they launched into, we're f'd.

Scurry, scurry wee creatures! The game just started over again, and these gamers are intense. ;) Enzo and Matt are already up in HoH, ironically talking smack about how other HGs will be up there very soon, bucking for themselves. They are not happy about Brendon winning PoV, but Enzo says it's good Brendon won, because it proves they were right about him being such a threat...

So... who will the "just a pawn" be? In other words, who's going home? ;p

The only thing that's solid is this: Brendon's Golden....
And delicious...

CUT TO:
3:02pm BBT
Kitchen
Brendon & Rachel

Brendon: I'm not leaving this house.
Rachel: Clearly.
Brendon: And I'm not letting you leave this house.

Someone passes through, and Rachel compliments Brendon for his 13 letter word in the Comp... When they're alone again, he proposes some theories on how to get her to stay. She asks him not to mention something, but I can't make out the whisper.

Rachel: Just make whatever deal you have to... I hope you win HoH next week. We'll have fun. (giggles) They're just pissed up there.
Brendon: Because they all wanted me to go home. Obviously they all figured out now that I'm a physical and mental competitor. I'm gonna make a deal for you and me. I don't wanna be here if you're not here.
Rachel: I'm really proud of you though.
Brendon: Thanks.
Rachel: You did such a good job. I really wanted to come jump on you when I saw it...
Brendon: I'm gonna make him give me his word...

CUT TO:
2:39pm BBT
Matt, Annie, Brendon

Brendon's pushing Monet as the Replacement Nom to these two, citing her $10,000 win and reminding them that that's more than they'll get for their complete stipend.



Watch Big Brother 12 on SuperPass!
Get Your Free Trial of the Live Feeds!
3 Days Free, Then 39.99 for 3 Months
~or~
3 Days Free, Then 14.99 per Month!






Permalink







160 Comments:

Blogger Ry said...

Jeez, I feel right back in the swing of things. I'm sitting here watching TV with the speakers of my computer on a little bit loud so I can jump over as soon as I hear people talking. It's so good to have Big Brother back again!

~ Ryan ~

July 9, 2010 at 12:45 PM  
Blogger WendyLady33 said...

Damn - i got caught with the new top post so i'll repost here.



Some of my biggest pet peeves with ppl are as follows:

1. Wearing the damn baseball hat backwards.

2. Wearing your pants so low that one good fart and your pants will fall to your ankles.

3. Ppl who constantly have to tell ppl to trust them or they have to tell ppl they are classy/nice - always a load of drap cause real nice/classy and trust worthy ppl don't have to say it cause it just shows.

4. Girls who wear clothes 1 size too small to show off what the dr was able to give them/do for them.

5. Being so disrespectful/ignorant towards someones beliefs/religion. I'm not even religious in any way but i still show respect to those who are.


It is gonna be SOOOOOOO hard to find someone i like this season.


*Sigh*

July 9, 2010 at 12:45 PM  
Blogger WendyLady33 said...

Kent - Hey Smiley!! I'm holding my own here - how are you my lovely one?

July 9, 2010 at 12:46 PM  
Blogger Kscooterfox said...

Wendy, girl you crack me up!!!

July 9, 2010 at 12:48 PM  
Blogger WendyLady33 said...

Kimmie - yummmm i wanna come to ur place for dinner today! It is gonna be 33-34 here so too hot to do much in the way of cooking!

July 9, 2010 at 12:50 PM  
Blogger rosaritoe said...

Glad for all the info here as i am not a geek...and I don't say that with pride!
My sister will be back from filming the 3D Rugby championship!??
I'm sure she'll sort things out for me.I have to google and wiwipedia almost everything cuz I'm not sure what they mean.
Beautiful day.

July 9, 2010 at 12:52 PM  
Blogger Carolyn said...

Hi KScoot :) Welcome!! :0)

July 9, 2010 at 12:59 PM  
Blogger Syn928 said...

@ Wendy - lol #2 cracks me up ... and I think you made it #2 just so people could joke about it being #2. You're swift that way :D

Carolyn, I have no idea if Brendon and Rachel have told each other about their Physicist/Chemist backgrounds, but you would hope they had, especially after swapping spit (and perhaps more?). But who knows with these people, lol.

This POV comp seems like a long one. If Rachel wins it and opts to take Brendon off instead of herself, at least Marcellas will no longer have the title of dumbest move in BB History. I bet he's secretly hoping she will do it.

July 9, 2010 at 12:59 PM  
Blogger Carolyn said...

Syn - lol! We could ask him! ;)

July 9, 2010 at 1:00 PM  
Blogger Kent said...

Aw i love it when you call me smiley!!!

im doing well, already obsessed with this season!!!

Who is this Ry fella? Dont think I know him yet ;-)

July 9, 2010 at 1:01 PM  
Blogger WendyLady33 said...

Syn - I love how quick you are picking up on the little things i sneak in :P

July 9, 2010 at 1:01 PM  
Blogger RedRhonda said...

Wendy..right on track, but when you 'enhance' it is sometimes hard to find tops to fit! LOL Those can give ya black eyes if ya run, least that is what my mama used to say!

Ry, agree, have my headphones on and the pup is looking at me like I am crazy :) Course, then he just rolls over and lets a horrible bullfart go! Whoosh.....really don't wanna be in here! Please, some fresh air!

Syn, think it was you who said about the two 'chemist' and 'physisist' (know I am spelling that wrong) that might be really combustible, but those physisists tend to be a little ditzy at times. Least that has been my experience (my son-in-law to be is one) kind of odd sometimes LOL

July 9, 2010 at 1:01 PM  
Blogger GaYToR said...

Syn928 said...
I just had a thought


Was it a dirty one?

:o)

July 9, 2010 at 1:04 PM  
Blogger RhondaM said...

I don't think Rachel would use it on Brendon. Surely she's not that stupid. Maybe she's just put that out there to throw people off and she wants them to think she's not a threat as far as her intelligence.

July 9, 2010 at 1:05 PM  
Blogger rosaritoe said...

I would love if she took Brendan off!Especially for Marcellas' sake.

July 9, 2010 at 1:05 PM  
Blogger Syn928 said...

@ Carolyn - Do it! lol.

@ RedRhonda - lol, I'm definitely not buying that either of these two are any kind of "ist". I definitely see the ditzy aspect in both of them.

@ GaYToR - I can always count on you. You have a real knack for twisting people words.

July 9, 2010 at 1:12 PM  
Blogger WendyLady33 said...

Every time i see Rachel's pic i get the impression she is/would be a biter. Wonder why i think that?

And does anyone else think in the banner pic of Brendon that his face looks like a thin Steven Seagal?

Maybe i just need more coffee.

July 9, 2010 at 1:15 PM  
Blogger MG said...

They do know that Rachel is a chemist. Not sure who, but I heard it mentioned sometime this morning.

At the time I thought WTF? Why did she and Kathy let their occupations out of the bag?

Didi from the last post, there are a number of MOT's here at the dish.

July 9, 2010 at 1:15 PM  
Blogger GaYToR said...

Kent!!!! Back off! Ry is mine. He was one of my boys last year too. You lose points for not remembering him. :-p

This multitasking is hurting my head. I think I have my music picked out. Now to burn it to a fresh CD I probably have to shut down everything and probably a reboot too. I know as soon as I do that the comp will be over, and I'll be the last to know who got the PoV.

:o)

July 9, 2010 at 1:17 PM  
Blogger cat99cat said...

who does everyone want to win the pov

July 9, 2010 at 1:18 PM  
Blogger jluvsturtles said...

I think the backwards baseball cap is sexy on the right guy ;-)

July 9, 2010 at 1:18 PM  
Blogger cat99cat said...

who does everyone want to win the pov

July 9, 2010 at 1:18 PM  
Blogger Kathy said...

help! how do i view something on the feeds from last night?

July 9, 2010 at 1:20 PM  
Blogger Slick said...

ughhh!!! feeds pls come back on! i'm fatally bored! :-(

July 9, 2010 at 1:20 PM  
Blogger Michigan Man said...

Good Afternoon Carolyn, fellow BB addicts.

Well I only made it an hour after feeds came on last night but is was my first time watching feeds from the very beginning since season 1.

Can't believe I made all the way through work today on three hours sleep. Guess I'm not as old as I thought I was :)

As she always does Lessa gave a very detailed report on the overnight happening. Glad it was all just game talk and I didn't miss any fun and games. Hope for that tonight. I can be and will be up all night.

All the talk of Annie playing both sides just makes her more like lovely Michelle.

Not sure if I'll support his alliance, whatever it is, but since I'm a cat guy "Meow Meow!" lol

July 9, 2010 at 1:24 PM  
Blogger Marci said...

This comment has been removed by the author.

July 9, 2010 at 1:24 PM  
Blogger Sunny said...

While we're waiting for the feeds to come back I want to:

Welcome BB Alum - HOWIE and LYDIA to BBDish!!

Hope you enjoy the back side of the cameras as much as we do.

July 9, 2010 at 1:26 PM  
Blogger Carolyn said...

WendyLady - you say that like it's a bad thing. ;p

Kathy - easy, just click where it says flashback, choose the time, and feed and presto.

Hi Marciiii!!! :0) Smooch!

Hey Michigan Man :) Welcome back!

July 9, 2010 at 1:27 PM  
Blogger Carolyn said...

Feeds are back!!

July 9, 2010 at 1:27 PM  
Blogger Marci said...

Ok, ok ok! I really need to get my sh!t together. Guess I need to put my farms on hold for BB! LOL

Mor-afternoon Carolyn and long lost BB Buddies!!!! So love seeing all the familiars - Wendy, Rhonda, GaYToR, Syn, Kent, Ry, Rosaritoe, Scooter, - gotta stop before I miss someone........and the Dish newbies!

Welcome to all the newcomers!

Now that we are waiting for POV results, I may just be coming out of my post BB coma! Or is it pre BB coma??? LOL

July 9, 2010 at 1:28 PM  
Blogger RedRhonda said...

YAY!!

July 9, 2010 at 1:28 PM  
Blogger Boquida said...

Brendon won! Let the drama unfold.

July 9, 2010 at 1:29 PM  
Blogger 3maybe1more said...

ROFL!!! WendyLady33 - #2 made me literally laugh out loud with tears rolling down my face! bahahahahaha!

July 9, 2010 at 1:30 PM  
Blogger RedRhonda said...

Looks like Brendan won!!!

July 9, 2010 at 1:30 PM  
Blogger Michelle in Indiana said...

WendyLady I heart you!! (don't know how to make the symbols from my laptop)

July 9, 2010 at 1:30 PM  
Blogger cat99cat said...

sounds like brandon won

July 9, 2010 at 1:31 PM  
Blogger TaraC said...

Hahaha! The best laid plans.... These newbies will soon learn that NOTHING matters until after the POV!

July 9, 2010 at 1:34 PM  
Blogger KantroSAK said...

My wife is home sick watching the feeds and tells me it was Brendon who won!!!

I'm sure they want to backdoor Andrew -- but he has immunity.. Hmmmmmm.... Who will the pawn be?!? Or will they be a pawn

July 9, 2010 at 1:34 PM  
Blogger *^*^*MsFitz*^*^*^ said...

YAY!!! I'm so excited I get to have a little more of my eye candy!!! Lovin' how the one I was hoping would win did it the 1st week. YAY!!!

ps....I love the backward baseball cap!!!

think he spelled...TECHNOTRONICS????

July 9, 2010 at 1:34 PM  
Blogger jodda said...

Yay for eye candy!!! Phew!!
(and hello Carolyn and everyone. I'm not sure if my post just went through or not. Weird message from blogger.)

July 9, 2010 at 1:34 PM  
Blogger RedRhonda said...

My feeds are really sucking right now! And they really still think the sab is Andrew. Way to obvious. Come on...it is a female!!

July 9, 2010 at 1:34 PM  
Blogger RedRhonda said...

Anyone else having feed problems?

July 9, 2010 at 1:37 PM  
Blogger *^*^*MsFitz*^*^*^ said...

Wanted to mention all the HG keep saying how funny Enzo is & how much they like him....guess they're seeing something I'm not!

yes, yes, put up Annie & get her out!!!

July 9, 2010 at 1:37 PM  
Blogger Toni said...

Oh, are they thinking Annie?! Could this be THAT great of a week??? :D

July 9, 2010 at 1:38 PM  
Blogger *^*^*MsFitz*^*^*^ said...

Brendon is another Jeff. Everyone seems to be after him for no really good reason.

Welcome to the game of BB you freakin' whiney boys in HOH!!!!

July 9, 2010 at 1:38 PM  
Blogger GaYToR said...

I love it. Brendon winning but it doesn't bode well for Andrew. *sigh* I guess I can't have everything.

Is it me or is SuperPass messing up? I had a BRB screen but still had full sound from the kitchen.

:o)

July 9, 2010 at 1:38 PM  
Blogger Ruel said...

I'm also a physicist so I'm really glad Brendan won, I hope he goes far

July 9, 2010 at 1:38 PM  
Blogger GaYToR said...

@ TaraC re: best laid plans. Same thing happens with my plans. I can't catch Syn with fishnets and stilettos and a tight bustier. I never quit trying though.

:o)

July 9, 2010 at 1:43 PM  
Blogger katieblue said...

Is one of Matts tats covered up?

July 9, 2010 at 1:43 PM  
Blogger Melissa235 said...

YAY! Brendon won! Woohoo! I was so hoping for a wake up call for Enzo, Hayden and Matt. Welcome to Big Brother boys! :)

Hmm.. wonder who will be sitting next to Rachel. Maybe Annie?

July 9, 2010 at 1:44 PM  
Blogger Boquida said...

Considering the sabatour, I'm okay with more drama. I usually don't like it when I hear that production plays favorites and rigs the comps.

July 9, 2010 at 1:44 PM  
Blogger Michigan Man said...

I take back what I said last night about the new feeds being far superior to the old feeds. I'm sure it's my dinosaur of a computer but the main feed is pretty shaky and side feeds are delayed big time.

Just means I rely on the Dish as much as ever, which of course is never a bad thing.

They played a technotronics game again this year. So who will go off on who tomorrow ;)

July 9, 2010 at 1:44 PM  
Blogger GaYToR said...

I'm such a perv. I heard running water and immediately jumped over to see who it was. YUMMY! I can tell what he's washing, I just can't see it. Damn those frosted doors.

:o)

July 9, 2010 at 1:45 PM  
Blogger WendyLady33 said...

Brendon has a uber nice body - could drool over that for awhile - shame i can't use him like a paper doll and give him a new head! ( Gaytor this ones all for u :P)

July 9, 2010 at 1:46 PM  
Blogger Michelle in Indiana said...

Holy Hotness! TY for the screen cap Carolyn!

July 9, 2010 at 1:46 PM  
Blogger Carolyn said...

Hi Jodda! :))

MsFitz :)) Ditttto! Check out the caps. ;)

Red Rhonda - a little, sporadically. i find it all gets better if i hit refresh. :)


Hi Toni :)

Hi Ruel :)

Hi Melissa325 :)

July 9, 2010 at 1:47 PM  
Blogger Carolyn said...

Michelle in Indiana - My Pleasure!! ;)

July 9, 2010 at 1:47 PM  
Blogger Olivia said...

ALERT: Hot sauce and salsa are not the same thing. hahaha!

July 9, 2010 at 1:48 PM  
Blogger Judy in NJ said...

Happy Day two everyone...

Carolyn, my viewer doesn't have a place to click flashback?? Is there something I need to do?

I can't get full screen either like last year :(

<----- not usually tech challenged :)

July 9, 2010 at 1:48 PM  
Blogger Toni said...

Gaytor -

Andrew is safe this week b/c he was the mascot.

You're lucky!

July 9, 2010 at 1:48 PM  
Blogger 3maybe1more said...

Thank you for the shower shots, Carolyn! :)

I think the "pawn" will go home. So, they better pick wisely!

July 9, 2010 at 1:49 PM  
Blogger rosaritoe said...

I can't keep up....too rusty....
'Oil can' 'Oil can'
So many people with new names!
Glad You're all here to sort it out for me.

July 9, 2010 at 1:49 PM  
Blogger Michelle in Indiana said...

I am having glitchy feeds Rhonda.

July 9, 2010 at 1:49 PM  
Blogger Carolyn said...

Hey Judy :)

Click on Big Brother (the main heading), then you should arrive at a page with a flashback option.

Lemme know if that works for you?

July 9, 2010 at 1:52 PM  
Blogger rosaritoe said...

Brendan is from my home town, Riverside,CA.
Being athletic will make it easier..easier to look at anywhooo.

July 9, 2010 at 1:54 PM  
Blogger Jenn said...

Sooooo glad Brendon won!! Nice eye candy for a while longer!!!

July 9, 2010 at 1:54 PM  
Blogger I 4 GIT said...

Oh...dreams really do come true!!! Brendon gets to stay!!! Oh happy day!!!

July 9, 2010 at 1:55 PM  
Blogger RedRhonda said...

Gaytor, Andrew is safe this week because he choose to be the hot dog.

Don't know who they are going to choose, but it may change before the ceremony the way it is going.

July 9, 2010 at 1:55 PM  
Blogger GaYToR said...

@ Toni. Thanks!!! I forgot about that because I really thought I heard them throwing his name around last night as a replacement. Maybe whoever said it forgot too. He was smart to volunteer for that weenie suit.

:o)

July 9, 2010 at 1:55 PM  
Blogger Michelle in Indiana said...

Judy in NJ,

under the player to the left where it says Big Brother there is a link for the flashback. And full screen is not available yet.

July 9, 2010 at 1:55 PM  
Blogger Brother Mouzone said...

Wow, it seems everyone here's really happy about Brendon winning POV. Now why would that be????

July 9, 2010 at 1:55 PM  
Blogger Ry said...

OMG, Brendon won!?! I so happy! Now please get Enzo or Matt out next week!!!

Don't forget, I'm still stuck on the Annie train here! Send Brendon!

~ Ryan ~

July 9, 2010 at 1:55 PM  
Blogger TaraC said...

LOL Gaytor! Keep tryin'... maybe one day! ;)

July 9, 2010 at 1:57 PM  
Blogger jluvsturtles said...

I love the colors in the HOH room.

July 9, 2010 at 1:57 PM  
Blogger ChristyBelle22 said...

hi carolyn! Thanks for the golden boy/shower caps!!!

Wendy- love it :) lol

rosaritoe- I so agree.. so many names with things going so fast.

July 9, 2010 at 1:57 PM  
Blogger ChristyBelle22 said...

Can we say awkward HOH room... love it!!!

July 9, 2010 at 1:58 PM  
Blogger Judy in NJ said...

Thanks Car,

I see where I can choose that. but it's not working for me.... I'm at work (sssssssssssshhhhhhhhh) so I'll play more with it when I get home.


Congrats Brendon and here's to the HG's already thinking they got it all figured out and then oops!! the person they think is going out WINS!! love this game and so far, enjoying getting to know our new hamsters.

July 9, 2010 at 1:58 PM  
Blogger WendyLady33 said...

So who is the Matt? I see his pic on the banner but i've not heard anything about him. Is he hiding? Has he left already? Did Rachel smother him in the night with her enormous titties?

July 9, 2010 at 1:58 PM  
Blogger Marie-Andree said...

Was it not Brendon that went to look for his toothbrush when they were in the dark..I have had many a power failure in my life and I never went scrambling to look for my toothbrush.
Candles, flashlights, my kids..yes
I found that so strange..
When I go to the live feeds and try to switch to another camera it goes into quad and there is no sound. How do you switch over without getting quad? Is this happening to anyone else?

July 9, 2010 at 1:58 PM  
Blogger jluvsturtles said...

Did they cast all non-smokers this time? Just noticed I haven't seen anyone puffing away.

By the way, Carolyn, it is so amazing that you do all that you do. Between here, FB, Twitter...really, really amazing.

July 9, 2010 at 2:00 PM  
Blogger *^*^*MsFitz*^*^*^ said...

Carolyn - oh thank you, thank you, thank you! ♫♫♫Oh what a beautiful body, oh what a beautiful day♫♫♫

July 9, 2010 at 2:00 PM  
Blogger Grendon said...

Gotta agree with Britney. Where I come from, hot sauce and tobasco sauce are the same thing and we dip our chips in salsa.

July 9, 2010 at 2:01 PM  
Blogger Carolyn said...

Brother Mouzone - he's purdy.

Christy Belle :))) the pleasure is all mine.

July 9, 2010 at 2:02 PM  
Blogger Michigan Man said...

BB season 12 aka Superpass radio and slide show. This is going to be tough season :( I'm sure they had good intentions but for me, no joy.

July 9, 2010 at 2:02 PM  
Blogger RedRhonda said...

Thanks Caro...that worked!

Question: Is there a reason that Rachael is to happy? She is on the block and didn't win Veto, but doesn't seem to be worried at all. Think she should go home because they are already a couple, but that is my opinion!

July 9, 2010 at 2:02 PM  
Blogger Syn928 said...

Let all the madness begin.

The cabana room is speculation central now.

July 9, 2010 at 2:02 PM  
Blogger Brother Mouzone said...

Carolyn said...
Brother Mouzone - he's purdy.



I know, was just making light of it. I may be straight, but I'm not blind :)

July 9, 2010 at 2:04 PM  
Blogger ScottDish!!! said...

Brenden won!! This is so awesome!! Brenden is yummy with a spoon, and am thrilled he's off that block!!

July 9, 2010 at 2:04 PM  
Blogger patti said...

Last year I used to rewind the current conversation (could go back up to an hour I think?) but I just used it if I missed something they had just said.

Is there a way to do that this year?

July 9, 2010 at 2:09 PM  
Blogger GaYToR said...

HAHA! I think I got my first spanking from Carolyn. I wear my badges proudly.

:-p Caro

:o)

July 9, 2010 at 2:09 PM  
Blogger Carolyn said...

Don't Feed the GayTor! ;p

July 9, 2010 at 2:10 PM  
Blogger jluvsturtles said...

Okay, Brendon's comments to Rachel totally sound like Jeff to Jordan.

July 9, 2010 at 2:10 PM  
Blogger Toni said...

@ Marie-Andree

I think Brendon said he just assumed that BB turned the lights out when it was time for bed so he went to get his toothbrush and toothpaste and was having a hard time finding the handle to his toothbrush.

July 9, 2010 at 2:10 PM  
Blogger TaraC said...

Ugh, Brendan keeps telling Rachel he's going to make a deal for both him and her.

July 9, 2010 at 2:12 PM  
Blogger Debi said...

well....for some reason, I am liking Annie for saboteur...and other times I'm sure it's Monet....

Glad Brendan won PoV!

Hope Kathy doesn't go home though...or Andrew...maybe send Monet home?

July 9, 2010 at 2:13 PM  
Blogger rosaritoe said...

I hope they can convince Annie she's just a pawn.
she's too intense
she needs to get out
soon
before she gets any more wound up

July 9, 2010 at 2:14 PM  
Blogger GaYToR said...

FEED THE GAYTOR!

It puts him to sleep for a while.

Ya gotta admit it was a good one. :-p

:o)

July 9, 2010 at 2:14 PM  
Blogger Grendon said...

I'm trying to get a feel for this years HGs before I make judgements.

Annie is showing herself to be someone with no loyalty who will always follow power. I don't hate her (yet) so I hope she develops a better strategy and sticks to it. And she better do it fast.

Don't love Andrew but I kind of feel sorry for him. Wish we would have had feeds those first few days to see if there is a legitimate reason that everyone seems to dislike him.

Brendon doesn't seem like a bad guy but apparently he ended up on the wrong side of the power (last year's Jeff).

Thought I would hate Enzo but I don't (yet). However, he's not on the block and he seems to be tight with the HOH so he needs to quit complaining about not winning the POV. Not only does it make him look like a poor loser, it also isn't going to gain him any brownie points with Brendon who just could be next week's HOH.

July 9, 2010 at 2:15 PM  
Blogger katieblue said...

Jluv - I saw Kathy smoking in the BY last night - sitting beside Monet!

July 9, 2010 at 2:15 PM  
Blogger Michelle in Indiana said...

Wendy..Matt seems to be surgically attached to Enzo and Hayden

July 9, 2010 at 2:23 PM  
Blogger RedRhonda said...

Michelle!!! I am so proud of you. You have the number if you need to call. ♥

July 9, 2010 at 2:26 PM  
Blogger jane said...

Are a bunch of these women wearing false eyelashes?

July 9, 2010 at 2:27 PM  
Blogger ChristyBelle22 said...

1. why is Brendon trying so hard for the Jeff/Jor connection.... Jeff was the one with the target on his back... Bren needs a lg allience and fast

2. Also I didnt catch why the HG are so anti-Rachel?

3. Why does Annie think everyone needs to know everything that happens with her? I am running away from her room by room on the feeds but she keeps interrupting the feed I am on... are they putting red bull in the slop this week bc she is fast!

July 9, 2010 at 2:27 PM  
Blogger Jamison said...

Hi everyone! I'll be back to "lurker" status this season; however, I am reading all of your blogs and comments. You guys crack me up.

So, I'll attempt to do this really quickly.

Saboteur: As an avid Lie To Me viewer, I've learned little tricks to pick up on the lies. If you watch the announcement again, you'll see that Kristen covered her face and/or mouth multiple times. It's pretty interesting stuff...I believe it's Kristen.

Lane: He is the spitting image of Andy from Parks & Recreation. Could be identical twins.

It's too early for me to form opinions and I was totally wrong based on initial interviews. As of now, I'm digging on Matt & Ragan. I just like looking at Lane but he's not the brightest. I don't really care for their "alliances" but, so far, I like them the best. I loved Britney in her interview but I'm not sure how I feel about her now. We'll see.

July 9, 2010 at 2:31 PM  
Blogger Michelle in Indiana said...

Thanks Rhonda!!

July 9, 2010 at 2:31 PM  
Blogger Carolyn said...

Hey Jamison :) Why are you going back to lurker?

July 9, 2010 at 2:34 PM  
Blogger Boquida said...

Annie could totally be the saboteur. In her pre-season interview she said something about not self-sabotaging herself and she was also a theater major.

July 9, 2010 at 2:34 PM  
Blogger Carolyn said...

sorry I'm falling behind on personal greetings again... been up and at it since 7am eastern... my eyes are crossing already and it's only day one!

This House!
These People!
This Game!!

;)

July 9, 2010 at 2:36 PM  
Blogger Pamela said...

Good afternoon Carolyn

Good Afternoon everyone..

I am trying to get caught up. Modem went out during the night and I didn't have internet or phone..

Wanted to say hi, now I need to read some more..

July 9, 2010 at 2:36 PM  
Blogger GaYToR said...

I hate to tear myself away from all this but it takes hours to get this pretty. Spackle, paint, etc.

I'll be in and out maybe but definitely back for "Late Night with Lessa".

:o)

July 9, 2010 at 2:36 PM  
Blogger JD~ said...

OMG.. YeY..
I just realized I can get the feeds today! Must. Find. Credit Card.

And Rachel and Brendon.. even if it's been less than a week.. they're pretty cute.

July 9, 2010 at 2:36 PM  
Blogger jane said...

Jamison,

I thought it was Kristen from the moment I saw her reactions. In the first 30 seconds. I still think it's her. I'm just hedging my bets with Annie because her game is so off the wall. It's the opposite way to play it.

July 9, 2010 at 2:37 PM  
Blogger Carolyn said...

Hi Pamela :)

Later, GayTor :)

July 9, 2010 at 2:38 PM  
Blogger Michigan Man said...

Question for the group. I'm to lazy to look it up right now :)

Has a first HOH ever gone on to win the game?

July 9, 2010 at 2:39 PM  
Blogger Jamison said...

I was lucky (??) last year in the sense that I wasn't working. I was able to stay up all night and sleep all day. Same as the hamsters.

I'm back to work now and, when I'm training, my days are anywhere from 12-15 hrs for 4 week intervals. It just wipes me out. I still have the feeds so I can read your site and then catch flashbacks.

I wish I were independently wealthy so I didn't have to worry about it! :)

July 9, 2010 at 2:39 PM  
Blogger Johnny_5 said...

Racheeel can't go!

July 9, 2010 at 2:39 PM  
Blogger Carolyn said...

Jamison - aaah. ok. :)

Michigan Man - I believe that's a no.

July 9, 2010 at 2:41 PM  
Blogger rosaritoe said...

Have a great nite GaYToR!We'll all miss you.

July 9, 2010 at 2:42 PM  
Blogger RedRhonda said...

Annie gets stuck on something and won't let it go!

July 9, 2010 at 2:47 PM  
Blogger RedRhonda said...

Okay, done with the crap about Annie's clothes!!!

July 9, 2010 at 2:47 PM  
Blogger Stephanie from the West Coast said...

Hi all! I am back to watching the feeds and trying to catch up on the comments - probably not going to happen! I have my 5 year old granddaughter! She is great - taking a nappy so Grandma can spark up the feeds!

I really wish they wouldn't go from stealth whispering to talking really loud! I have jumped out of my chair a few times already.

Boy o Boy - the more I see Annie - the more I want her to get back doored right now! Or evicted next week!

I am glad that Brendon won POV - I am sure he will take himself off (duh) - oh my, what a tangled web they are weaving!

July 9, 2010 at 2:49 PM  
Blogger Boquida said...

I'm going to ask this question again....Does anyone think Brendon and Rachel have already had sex?

July 9, 2010 at 2:50 PM  
Blogger Michigan Man said...

Britney, talking about Rachel and Brendon. "If they have a baby that's a three person alliance"

LOL!!!!!!

July 9, 2010 at 2:50 PM  
Blogger jane said...

Britney is very funny. Re: Rachel and Brenden, "if she gives birth it's a three person alliance." I'm a fan.

July 9, 2010 at 2:52 PM  
Blogger Carolyn said...

Dishers :)

I need to step away for 90 minutes, get my blood flowing again and clear the cobwebs. :) Be back soon!

Someone please mind the creatures!!

July 9, 2010 at 2:53 PM  
Blogger Michelle in Indiana said...

Boquida... I think they had sex....a long time ago! I think they already know eachother!

July 9, 2010 at 2:56 PM  
Blogger JD~ said...

Question.. are the feeds now web based? Do I have to watch them at a webpage or is there a way I can watch them in REAL?

July 9, 2010 at 3:00 PM  
Blogger Toni said...

Brendon's 13 letter word was, understanding.

Funny they mentioned that they should have written, technotronics, lol!

July 9, 2010 at 3:04 PM  
Blogger katieblue said...

Mich Man
didn't Lisa win it first in season 3 and won the game?

July 9, 2010 at 3:07 PM  
Blogger Jay said...

Hi everyone, just got back from running errands, ready for a great night of BB with you all :)

July 9, 2010 at 3:07 PM  
Blogger katieblue said...

Mich Man
didn't Lisa win it first in season 3 and won the game?

July 9, 2010 at 3:07 PM  
Blogger Syn928 said...

OMG, Lane, Enzo, and Britney are cracking me up in the Blanche's room (Do we have a name for this room?).

I'm definitely like Enzo about 95% more than I expected to.

July 9, 2010 at 3:39 PM  
Blogger BBfreak said...

The day had arrived... I signed up for the live feeds on Wednesday... Just like last year the feeds started off with a browser only format...
Not a big deal, I called the support line and they told me I would be able to do all the same things with the new format that I could do before using Real Player.
Well day 2 off the feeds is here and the feeds are the same as yesterday..
I am very disappointed in the lack of quality being offered to a loyal Super Pass customer of many years...
You cannot pause, rewind or anything I had become accustomed to.
Lets hope this changes... Very quickly...

July 9, 2010 at 3:42 PM  
Blogger MG said...

I'm loving me some Enzo right now!!
Yea!! Going after Annie!!

July 9, 2010 at 3:48 PM  
Blogger Syn928 said...

And the plot to get Annie backdoored begins in the Cabana room on Feed 1 and 2 @ 3:45pBBT

Enzo, Kathy, and Monet all suspect that Annie is the REAL saboteur. Enzo is going to see what Hayden thinks about getting Annie put up this week.

July 9, 2010 at 3:53 PM  
Blogger Carolyn said...

I'm almost back. :) Thanks for the heads up about Annie!

July 9, 2010 at 4:00 PM  
Blogger Toni said...

I am seriously loving Enzo! He is representing NJ well! :D

July 9, 2010 at 4:01 PM  
Blogger RhondaM said...

Talking about Annie, Kathy just said, "maybe she's gay?" "just kidding." Follow those instincts Kathy!

July 9, 2010 at 4:04 PM  
Blogger Syn928 said...

No prob Caro!

They've already caught Annie in a lie about her "boyfriend".

And OMG, Kathy just said, "Wonder if she's gay?"

Oooooo, The Sheriff is gooooood! lol.

They are on to her being all over the place and creating alliances with everyone.

Can we say Brian of BB10 Part 2?

July 9, 2010 at 4:04 PM  
Blogger jluvsturtles said...

Thank you lovely friends who answered my question about the smokers. So this is the first girl smoker since Angie, right?

I think Kathy's eyelashes are real, they showed a close up when she was curling them, but shoot I didn't know when white girls started wearing weaves so it could be some major technology for all I know! LOL

July 9, 2010 at 4:06 PM  
Blogger vanilla said...

Does anyone else have a problem with the quad view having no sound?

July 9, 2010 at 4:07 PM  
Blogger Toni said...

Is Annie the HG who has the worst luck...Totaled her car, guy hit the jackpot right next to her, etc?

The Michael Jackson song, Smooth Criminal keeps coming to mind.

Annie Are You OK
So, Annie Are You OK
Are You OK Annie
Annie Are You OK
So, Annie Are You OK
Are You OK Annie
Annie Are You OK
So, Annie Are You OK
Are You OK Annie
You've Been Hit By
You've Been hit By
A Smooth Criminal


LOL!

July 9, 2010 at 4:09 PM  
Blogger jluvsturtles said...

Enzo and Kathy talking about Rachel having botox, wonder if they know she's totally changed her whole face?

July 9, 2010 at 4:13 PM  
Blogger Marie-Andree said...

I love seeing this part of the game when things don't go as they planned.

July 9, 2010 at 4:16 PM  
Blogger Slick said...

YES!! BRENDAN WON!

If Hayden's #smart, he'll put up Annie as a replacement nominee and send her home.

July 9, 2010 at 4:16 PM  
Blogger jluvsturtles said...

Monet has got some seriously gorgeous legs and behind :-)

July 9, 2010 at 4:19 PM  
Blogger Syn928 said...

Yep Toni, Annie is the one with the bad luck. Although she's like completely different in the house, so that may not even be true, lol.

Jluvs - Rachel changed her face? Do tell.

July 9, 2010 at 4:19 PM  
Blogger Janeen said...

I don't know who I like at this point. I just know who I like to look at... ;)

July 9, 2010 at 4:19 PM  
Blogger jluvsturtles said...

Toni, LOL!

July 9, 2010 at 4:19 PM  
Blogger grs1723 said...

Hey Syn! I was thinking the same thing about Annie being the female Brian from BB10! If they put up Annie.... Should they vote her out or do you think Rachel is gone to weaken Brenden's alliance???

July 9, 2010 at 4:23 PM  
Blogger WendyLady33 said...

I'm baccccckkkkkkk

Well for a little bit anyway.

When i see or read about Annie the song When I Come Around plays in my head - i wonder why?

Now a q for our gay friends = does bisexual mean you can't make up your mind or is it she wants her cake and to eat it to ?


I'm very confused with Annie - Rachel as well for that matter - hell maybe i'm just confused in general today (meds can do that to me ya know)

July 9, 2010 at 4:28 PM  
Blogger Slick said...

these people are pissing me off!!!!!!!!!! they claim they're are huge fans of the bb show and they plan on keeping Annie this week to evict her week three....Such a stupid bunch! i'm livid lol

July 9, 2010 at 4:28 PM  
Blogger RhondaM said...

Carolyn - hope you had a nice break. I think I need a nice bike ride soon. ;)

Enzo's a busybee! LOL! Calm down honey!

July 9, 2010 at 4:29 PM  
Blogger jluvsturtles said...

Annie, if that's a muffin top, then I've got a whole freakin LOAF!

LOL!

July 9, 2010 at 4:33 PM  
Blogger Toni said...

Lol, Syn, True, although I am hoping her luck runs out this week and they put her up and out.

Pay attention to her, she is way too into herself.

July 9, 2010 at 4:33 PM  
Blogger RedRhonda said...

Caro, this may be silly question and sorry if I am offending anyone...but how does the slop work for Andrew as far as Kosher go? Sorry if it is stupid question. They were just talking about the next food comp and I was wondering how it would work for Andrew if he is on slop.

July 9, 2010 at 4:33 PM  
Blogger Lisa Mason said...

well, I like Brendon. I am glad he got the veto and hope he sticks around for a long time. Nice eye candy, but I also think he is going to be a good player. Wendy, you make me laugh!! and I agree on all you comments.

July 9, 2010 at 4:36 PM  
Blogger jluvsturtles said...

Syn, I don't have confirmation, but before BB started, Twitter was going crazy looking for dirt on everyone, and there were pictures of Rachel that do not look like the Rachel we're seeing now. But I guess she's admitted to having botox at least 10 times.

July 9, 2010 at 4:37 PM  
Blogger Carolyn said...

New Top Post!! :)

Late Afternoon

July 9, 2010 at 4:42 PM  
Blogger Carolyn said...

RedRhonda - Not a stupid question at all. They either have to provide him a kosher version, or the stuff they use is already kosher. Many common (and not so common) products are. Usually, there's a discreet little K on the product. I bet if you look in your fridge or cabinet, you'll find plenty. ;)

RhondaM - Thank youu!! :) I did! And a stop at starbucks for fuel!

July 9, 2010 at 4:49 PM  

Post a Comment

<< Home


Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below