;
Live feed signups *Support the Site* u get them through.
*Thank You* for getting your feeds via The Links Here on BBDish!
We're Ready for BB17!!

BB17 Posts: Happy BB17 Premiere Day!, BBDish is Back for BB17!
BB16 EZ Archive: Miss a few Days? Check the BBDish EZ Archive, BB16 Flashback How To: Need Flashback Help? Here ya go!
Cool BB Stuff on Ebay & Around the Net!: Personalized BB TShirts!, BB Auctions, BBDish Swag: TShirts, Mugs & More, BB on Big Brother - Big Brother, Season 11

BBDish! Ya Gotta Have it!

BB17 Starts June 24th!

Google

Thursday, August 23, 2012

Big Brother 14: Thursday Morning

Good Morning, BB Lovers! It's live show day morning  in the BB14 house and that means, HoH Lockdown... sleeping critters, usually.. and Trivia.. lots of Trivia.  If this is your 1st time to BBDish today, here are the previous posts to get you up to speed:

I hope to see you here for the Live Show Viewing Party tonight at 8:50pm Eastern!☺

Boogie and Frank had quite a bit of time to talk to the live feeders alone this morning... If you'd like to catch that on flashback, go to the quad at 8am.  Click the pic to get to the live feeds log in page, or the 3 day free trial, if you need it.


Let's hop into flashback and join them, shall we?  Good morning, Frank's tushie.. How you doin'?

8:00am Frank has come to use the bathroom, and he finds Boogie there..


Boogie: I figured you'd be goin' back to bed..

Frank washes up, then goes back to get some clothes on before joining Boogie to talk..While waiting, Boogie is silent and somber.. They move into the arcade to talk..  We'll join them here.


Boogie: Just sat outside with Ashley and that was it?
Frank: Yeah.. it was odd.  Told Britney Happy Birthday, ate a cookie and went to bed. So did Ash.. She hates these motherf*ckers as much as we do.
Boogie: At least you have her.  It could have been worse.
Frank:  I know.  It could.
Boogie: It's n ice to have someone to spend time with, even if it doesn't go your way.
Frank: I can't give up all hope, Mike.. Even last night, before we went inside, Joe popped outside, and I said, Joe, I need your vote, man.  And he laughs..
Boogie: Nervous..
Frank: ..and he says,
Boogie: ..laughter outta him, right?
Frank: But he goes, "you know the funny thing is...

 

Frank: ...what if  I change my mind and told Mike like 10 minutes before?"  I know it's a slim chance, but what if?
Boogie: I know.  I've been rehearsing my speech all morning, ever since I woke up.  I've been up since 7:15.. Every thought about it.. Instead of assuming it's a foregone conclusion, I want the last words out of my mouth before I get evicted to try..
Frank: Yeah..
Boogie: ..and I'm gonna just say, one week ago, Frank and I kept you safe..  I came to you the morning of the eviction.  I said it's gonna be 6-2.  Breathe easy, buddy.  You needed me..  and right now, in front of Levi and Sarah and millions of people, and all your friends and family in Kentucky, please do the right thing, and vote for me to stay.
Frank: I like it.

Boogie: It's all I got.
Frank: Yeah.
Boogie: And if I go, I go.

Frank: I'll bury that motherf*cker.. verbally.. I'll never let that go for him.
Boogie: ..never let him forget that.  Yeah.
**he could say the same for you, dear. a couple times.

Boogie: If you don't mind, maybe do it right after the applause dies down, so I can watch it on the monitor outside..
Frank: Yeah.
Boogie: ..just say, ya know, Joe, he had a good point. He did everything right by you..
Frank: I'm gonna look in the camera and go, Levi, don't worry about mowin the yard.  Your dad's a piece of sh*t.

Laughter..
 Frank:  If your dad ain't gotta keep his word, you ain't gotta mow the lawn..
Boogie:  I got 2 things left.. I got Danielle in here, 455..
Frank: 555
Boogie: ..and I got that final deal.. I'm gonna look him in the eyes.  I'm not gonna talk in generalities, oh, everybody needs to do what's best for them..
Frank: yeah..


Boogie: No, I'm gonna look him in the eye, in front of 7 million people, and I'm gonna say his families names, I'm gonna say his wife's name, and look him in the eye and I'm gonna say, do the right thing.  And if I go out, i go out. 
Frank: (TOOT!)  It's just like.. Gah..  These motherf'ers, Mike.. You know, Dan's behind it all, but then the 2 motherf'ers that he's pretty much used to do it just makes it worse.  It's just Shane's dumb ass and Joe's dumb ass.
Boogie: yup.

Frank: If it was f'ing Dan and Janelle and f'ing Ian and Ash over there, and they were gettin' us, but it's like..
Boogie: exactly..
Frank: But it's Dan and Britney and 2 f'ing idiots.
Boogie: Yeah.. agreed. 3 idiots.. 3 f'in idiots.
Frank: I actually was not including Joe..


Boogie: Was it a big joke?
Frank: I was like, Joe, don't say things like that.  I'll be all over you.. Then I poked inside, had a cookie, came back outside, and they were all over by the hottub.
Boogie: He doesn't have to tell me sh*t.  I don't have to hear it 10 minutes before or an hour before.. He could even say, look..
Frank: Yeah.
Boogie: Maybe remind him 1 more time.. Mike felt so bad for you last week, every day on the block.. He wanted to tell you the morning of, so you didn't have to sweat it out all day.   Did any of the 4 of them talk to you?  It's such a pussy ass way to play, but it's like, our normal thing didn't work, so..
Frank: Yeah.
Boogie: So I'm just thinking.. You don't even have to talk to Mike, you don't have to say anything.. but you might wanna think about it a little bit.. We looked out for you, we wanted to work with you.. It's easy to be in the HoH suite and gang up on someone.. But last week, Mike ws there for you.. Thos emoments happened, and they didn't come from any of the 4 of them.
Frank: You mighta been in the have Not Room withem.. but did they ever tell you you were safe?  Who was setting the foundations to work with you last week..  The people who wanted to be with you before, not after they got the power and needed you.  When it comes down to it, as much of a buffoon as he is..
Boogie: Great name for him.. He really fits that.



Frank: But as much of one as he is, he's really this emotional guy.
Boogie: I agree. That's why I'm gonna hold out hope. I'm not gonna act like it, but I'm gonna hold out hope.  He is a family man.. That's what he represents.  He could be a boozing womanizer for all I know.
**the mirror is to the right, Boogie. have a look when you say that.

Boogie: But the point is, he takes all this pride in being that.  It's all I can do.  Sarah and millions of people are watching.  What are you gonna do.  Are you gonna do the right thing?  It's all I can do.  Scare her with that.. and this.  Then we did it all.  We did everything we possibly could.  I just went in the Diary room and I was like, yeah, can you guys have Sean Long..

**Fishies.. And since the boys have gone into lather, rinse, repeat, I think that's enough of this conversation...  But I did want to give Boogie the respect of a transcript on his last day.  There.  He's got it.
 This conversation is ongoing, if you'd like to catch the rest in the flashback section of the live feeds.

In the meantime, Marla just left this fabulous gift of Frank's post Boogie conversation 9am monologue in the comment section!
**I think I'm in BB love...

9:00am BBT
Bathroom
F1 and F2

Here's what's going on in Frank's brain this morning..

Frank: We got 3 votes our way, and 4 that aren't going our way. We gotta couple options out there that might get us that 4th vote. The house seems pretty united against us. Its pretty evident that no matter what happens the house will still be united against me. Cant believe I'm, I mean, everybody keeps saying how worried they are about me. I mean, I'm a little full of myself, but not that full of myself. So its strange to me. I know Ive won double comps and stuff but.. My partner and I are pretty dangerous together. probably more dangerous than any other duo in this house. so maybe I do see it. At the same time, theres a group of 4 in here that are pretty dangerous.

Frank: They might not have two people as dangerous as me & mike but when you have 4 people that are very dangerous and very close..I just dont see how Joe cant see that. Me and Mike are close, but the thing is, were gonna be put up again. Were not gonna win every HOH going out. One of us will more than likely make it, im sorry both us more than likely wont make it to the final 2. Do I hope for that? Absolutely. I did not pack a white flag, and its not cause they wouldnt let us bring white.

Frank: I know all you people, hello mom and nana..uhm i know all you that are watching on superpass are die hard fans. I know some people might feel burned, might feel ill towards me especially if youre a big fan of Janelle, but you gotta see it was the right thing to do for me cause she was coming after me from the beginning, for whatever reason. And I know theres people that arent big fans of Mike, the way he cracks on people, but hes a good guy. Hes a real good guy, and he loves this game, i love this game. I just hope it irritates yall as much it irritates us to see so many people here that dont even know the game. its a waste.

Frank: For all you people who try out every years, and are huge fans, my heart goes out to you cause I know the way you feel. And theres so many people here that dont deserve to be. Thats what kills me. Somebody that does deserve to be here, someone that loves this game as much as mike, he might be going home today at the hands of some people that dont..this coffees a little bitter and too strong..Hope me & mike are at least getting some type of love out there for how hard weve had to hustle since the beginning. It hasnt been easy, its exhausting, I love this game, wouldnt change it for the world, for the exception of I wouldve backdoored Dan last week.

Frank: Even though I been on the block so many times, had to fight for my life so much, it keeps you on your toes and alive in this game. Of course because Ive been on the block 4 times and survived it gives a little validation to the "im a big target" theory. So it hurts me as much as it helps me put an ora out there that Im hard to get out. but it just means they'll keep trying. I gotta hold out a little hope, even if theres a slight chance, you always gotta hold on to a little hope in this game. You cant give up, you cant lay down, I mean who knows, Joe might change his mind. He mentioned something about it last night.

Frank: For somebody like Joe, he'll change his mind for tv, cause he thinks its a big move or that it'll shock a bunch of people. Im not here to do things like that. Im here to play this game to the full extent and try to get to the end. I didnt wanna win competetions, I wanted to come in only win when I had to. Guess Ive had to a lot lately. I probably couldve let Wil win that first HOH, but at the same time, the way janelle changed after Shane won HOH..

Frank: I need Mike here, cause I need someone out there I can truly trust during competetions. I love Ian. I love Ash, Im glad I got people who got my back and wanna roll with me. But their track records as far as competitions, arent as good as Id like them to be I should say. Lets just hope that we can pull it off. if Mike doesnt stay, we need this HoH. Cause if we dont win it, at least one of us is going home. Not neccesarily, but more than likely.

Frank: If Jenn or Joe wins, we'll talk them into not putting us up. At this point, I been talking so much. Try to talk Shane into putting Dan up, try to talk Joe into voting for Mike. I mean, If I didnt have Dan going against me verbally, I could be killing it. But I'd much rather be playing this game with Mike. and Ian, and Ashley, Of course. And Joe, if he votes our way, Id love to have the set of numbers going forward. it'll make things easier. But Ive come out weeks before where I didnt have the numbers. Its funny how if you pop up with an HOH you get the numbers. Ive spent too much time up on the block. Mike and I really have been doing all the work, non stop. Even those 2 weeks I was Hoh, its still not easy. I mean, Id really like to think Im a nice guy.



10:00am BB has just woken the HGs...

While Frank, Boogie and Joe talk about hereditary heart disease in the kitchen, Dan and Danielle are in the arcade..

Danielle: Why were you starin' at me last night while I was doin the thing?  Did I pass?
Dan: I think you'll do well.

Shane joins them..

Shane: What's going on?  Does he know about Britney Apples for the majority?
Dani: Yeah.
Shane: Does he know what that means?
Dani: Yeah.


Dani: I'm so frikkin nervous.
Shane: Frikkin Joe.

10:10am
BB: Houseguests, please go to the HoH bedroom.
Frank: We still got 5 minutes, yo!

Britney walks through.. Both wish her Happy Birthday..

Frank: When I was cookin' breakfast, Shane comes down.. Danielle comes down too.. I was like, had a little slumber party huh?  I asked.. What time'd you get up?   She's tryin to pull it off like she got up early then went up there.
Boogie: No one seems concerned about it.
 
Ash walks through..

Boogie: Still fightin' Ash..

10:13am
Ashley enters HoH.

Shane: Sup Ash..
Ash: Hey! I can't believe there's still real estate up here..

Meanwhile, in the kitchen, Boogie and Frank..

Boogie: I can't believe I have to spend F'ing 2 hours with these idiots upstairs..  At least they all sleep.

 Boogie heads up to the HoH lockdown. Frank washes his dishes and tells BB, 2 minutes, yo.

Ash: I do my best thinking during these lockdowns..

10:17am
Frank: I'm on my way, yo.

10:18am
Frank enters the HoH Room and takes his place on the couch between Ash and Boogie, with Ian on the end..

Tension anyone?



10:21am BB blares the music for the HGs.. and blows out my eardrums.. and kicks on the trivia, which is normal for a Thursday.. in and out.. in and out.. . While the HoH lockdown lasts, I'm going to dive back into flashback and grab some of Boogie and Frank's pre wake up conversation and monologues..

12:25pm BBT - We've had Trivia since about 10:25am..  I doubt it will last the whole day, but I've got some things to take care of just in case Isaac jiggles a little to the right and Key Biscayne gets a direct hit.

I'll see you back here for the Live Show Viewing Party tonight at 8:50pm eastern. :0)  

For those of you who've got the feeds, don't forget to check out Missy and Spicy on Happy Hour today at 3pm bbt / 6pm eastern.   You'll find Happy Hour by going to the drop down menu and selecting Live Shows.  Like so... I put a circle on it..

You can click the pic to get there, if you'd like..







Permalink







51 Comments:

Blogger Lisa said...

Good morning everybody. Will be a big night on BB14. Enjoy your day.

August 23, 2012 at 10:45 AM  
Blogger Carolyn said...

Gooood morning! :0)

I've dived into flashback to grab/transcribe some of Boogie/Frank's pre-wakeup stuff and add it to this post..

Please refresh periodically..

August 23, 2012 at 10:55 AM  
Blogger Pally said...

10:52 west coast time..still in night gown..no clients scheduled for today..no pressing chores...beautiful weather..BIG night in BB..
Can the day get any better?
Yes, when Isaac turns and fizzles!

August 23, 2012 at 10:56 AM  
Blogger Marla Peverall said...

Hey Carolyn, I got a good amount of Franks monologue, wanted to share with you.

9:00BBT
Bathroom
F1 & F2

Frank: We got 3 votes our way, and 4 that aren't going our way. We gotta couple options out there that might get us that 4th vote. The house seems pretty united against us. Its pretty evident that no matter what happens the house will still be united against me. Cant believe I'm, I mean, everybody keeps saying how worried they are about me. I mean, I'm a little full of myself, but not that full of myself. So its strange to me. I know Ive won double comps and stuff but.. My partner and I are pretty dangerous together. probably more dangerous than any other duo in this house. so maybe I do see it. At the same time, theres a group of 4 in here that are pretty dangerous. They might not have two people as dangerous as me & mike but when you have 4 people that are very dangerous and very close..I just dont see how Joe cant see that. Me and Mike are close, but the thing is, were gonna be put up again. Were not gonna win every HOH going out. One of us will more than likely make it, im sorry both us more than likely wont make it to the final 2. Do I hope for that? Absolutely. I did not pack a white flag, and its not cause they wouldnt let us bring white.

August 23, 2012 at 11:01 AM  
Blogger Marla Peverall said...

franks monologe cont:

I know all you people, hello mom and nana..uhm i know all you that are watching on superpass are die hard fans. I know some people might feel burned, might feel ill towards me especially if youre a big fan of Janelle, but you gotta see it was the right thing to do for me cause she was coming after me from the beginning, for whatever reason. And I know theres people that arent big fans of Mike, the way he cracks on people, but hes a good guy. Hes a real good guy, and he loves this game, i love this game. I just hope it irritates yall as much it irritates us to see so many people here that dont even know the game. its a waste. For all you people who try out every years, and are huge fans, my heart goes out to you cause I know the way you feel. And theres so many people here that dont deserve to be. Thats what kills me. Somebody that does deserve to be here, someone that loves this game as much as mike, he might be going home today at the hands of some people that dont..this coffees a little bitter and too strong..Hope me & mike are at least getting some type of love out there for how hard weve had to hustle since the beginning. It hasnt been easy, its exhausting, I love this game, wouldnt change it for the world, for the exception of I wouldve backdoored Dan last week. Even though I been on the block so many times, had to fight for my life so much, it keeps you on your toes and alive in this game. Of course because Ive been on the block 4 times and survived it gives a little validation to the "im a big target" theory. So it hurts me as much as it helps me put an ora out there that Im hard to get out. but it just means they'll keep trying. I gotta hold out a little hope, even if theres a slight chance, you always gotta hold on to a little hope in this game. You cant give up, you cant lay down, I mean who knows, Joe might change his mind. He mentioned something about it last night. For somebody like Joe, he'll change his mind for tv, cause he thinks its a big move or that it'll shock a bunch of people. Im not here to do things like that. Im here to play this game to the full extent and try to get to the end. I didnt wanna win competetions, I wanted to come in only win when I had to. Guess Ive had to a lot lately. I probably couldve let Wil win that first HOH, but at the same time, the way janelle changed after Shane won HOH..
I need Mike here, cause I need someone out there I can truly trust during competetions. I love Ian. I love Ash, Im glad I got people who got my back and wanna roll with me. But their track records as far as competitions, arent as good as Id like them to be I should say. Lets just hope that we can pull it off. if Mike doesnt stay, we need this HoH. Cause if we dont win it, at least one of us is going home. Not neccesarily, but more than likely. If Jenn or Joe wins, we'll talk them into not putting us up. At this point, I been talking so much. Try to talk Shane into putting Dan up, try to talk Joe into voting for Mike. I mean, If I didnt have Dan going against me verbally, I could be killing it. But Id much rather be playing this game with Mike. and Ian, and Ashley, Of course. And Joe, if he votes our way, Id love to have the set of numbers going forward. it'll make things easier. But Ive come out weeks before where I didnt have the numbers. Its funny how if you pop up with an HOH you get the numbers. Ive spent too much time up on the block. Mike and I really have been doing all the work, non stop. Even those 2 weeks I was Hoh, its still not easy. I mean, Id really like to think Im a nice guy.

August 23, 2012 at 11:01 AM  
Blogger Pally said...

periodically-
Pally terms = every 30 seconds..hehe
I have sisters, we have phones,(need I say more?) I cannot listen to feeds and sisters...Although I CAN read and talk on the phone at the same time!

August 23, 2012 at 11:03 AM  
Blogger TripL in Cen FL said...

Good afternoon Caro...looks like we may be safe if Isaac's cone keeps moving west. I'm doing the happy dance waiting for tonight's show-down. Who's going to get that 1st HOH??? 7hrs and my heart is starting to pound already.

August 23, 2012 at 11:13 AM  
Blogger Blue said...

I'm so sad Boogie is leaving the house today. :(



Bazinga!

August 23, 2012 at 11:29 AM  
Blogger Carolyn said...

Morning, Lisa! :)

Morning, Pally! hehehehe! too cute!

Morning, Marla!! :) omg - THANK YOU so much!!!! I'm gonna copy and paste that into the post!

MOrning, DavidB! :)

Morning, Tripl! :) Yippee Skippee!! But.. still cautious..



August 23, 2012 at 11:30 AM  
Blogger Blue said...

Hello Carolyn!!!!

Hello everybody!

August 23, 2012 at 11:31 AM  
Blogger Theresa in WA said...

Good afternoon Carolyn, thanks for giving us last minute tidbits on a most important day. On the edge if my seat waiting to see how things play out tonight. Always love to see a power shift and it would be nice if it could come at the hands of some different players, ask the hate spouted onto key players gets old. How sad it is that people have to resort to such ugliness...but such is the world these days :(

August 23, 2012 at 11:34 AM  
Blogger FL Girl said...

Well I live in Destin on panhandle of FL. Looks like I need to keep an eye on the weather.

August 23, 2012 at 11:35 AM  
Blogger Grendon said...

I LOVE the part where Frank says, "If I didn't have Dan going against me verbally I could be killing it."

Dan is a man of few words. Maybe Frank would do better if he learned that sometimes less really is more.

August 23, 2012 at 11:35 AM  
Blogger Carolyn said...




G'morning, Blueee! :)

Good afternoon, Theresa! :)

Good morning, FL Girl! :) We all will.. I was so hoping this one would blow east into the atlantic.. :(

G'morning, Grendon! :)

August 23, 2012 at 11:37 AM  
Blogger FL Girl said...

I can't stand Franks voice anymore. I would rather see him leave before Boogs. Boogs would just sit in the corner and b---- by himself. I hope DDBS make it thru the DE. Would like to see Brit get the first HOH.

August 23, 2012 at 11:38 AM  
Blogger Mappy said...

Britney Apples for the majority??? I'm lost.

Thanks Carolyn and Lessa for all your hard work. I would be tempted to simply write rinse and repeat if it were B/F I was listening to...actually, I'd be tempted to write that on any given Thursday about those on the block lol

August 23, 2012 at 11:41 AM  
Blogger Blue said...

Excellent job, Marla! wowza!

August 23, 2012 at 11:45 AM  
Blogger Carolyn said...

Here's the latest forecast model.. Ugh.. Every single line..

http://www2.wsvn.com/images/weather/wsvn/models_320x180.JPG?dummy=854942398

August 23, 2012 at 11:46 AM  
Blogger Mappy said...

You would think with Dick in Colorado all that hot wind would have pushed it east ... must be the mountains are mightier than the Dick.

August 23, 2012 at 11:52 AM  
Blogger David Lockner said...

Good Morning Carolyn!!

Marla, great job in catching Frank's monolouge...I beleive you could have save a lot of typing by paraphrasing..lol.."Me and Mike are God, We are the only ones who deserve to be here, because we are the only ones who know this game, everyone else except, me and mike are idiots, we should win"

lol...sorry to all the FrankenBoogie fans out there (if there are any left)but that's how I took it...seems as if that's the normal mode of thought for the both of them lately...

August 23, 2012 at 11:53 AM  
Blogger Pally said...

Blue I hope you can hang with us today; it's a wonderful day and with you in it, it can only get better!

August 23, 2012 at 11:54 AM  
Blogger Cindy said...

Ha! Love the Sheldon reference Blue!

Grendon, I couldn't agree more ... I wish somebody would just tell Frank to shut up! I'm getting so sick of his campaigning non-stop ... you nailed it earlier (at least I think it was you) it's like he's running for office.

Stay safe Carolyn ... I have an extra room if you want to escape to South Texas!

August 23, 2012 at 12:03 PM  
Blogger Lisa said...

Great job Maria! Thank you!!

August 23, 2012 at 12:04 PM  
Blogger Pally said...

Holy finger cramping..did you really just type that whole Frank mono?
mygawd!

August 23, 2012 at 12:08 PM  
Blogger Pally said...

Okay off to make breakfast..
don't let anything exciting happen while I'm gone! hehe

August 23, 2012 at 12:11 PM  
Blogger Shamrock said...

I don't want to talk bad about any of the HG's, so I'm just going to root for Dan and drive the bus over everyone else. :)

August 23, 2012 at 12:21 PM  
Blogger Mappy said...

Anyone?

Britney apples for the majority?

Any idea what that means?

August 23, 2012 at 12:25 PM  
Blogger Granite said...

Anyone know what the big bombshell is that B/F are planning to drop on Dani? If it's her being a nurse I think it will be a big dud. There's no one left that would care at this point.

August 23, 2012 at 12:33 PM  
Blogger Geeech said...

Hi Caro
I think franks hatred of dan goes way beyond jealously. Maybe mancrush? Thoughts?

August 23, 2012 at 12:33 PM  
Blogger Emrys said...

Hiya Caro! Hope and pray u stay safe through the storm!

Would it be bad if I had a mini party to celebrate Boogies eviction tonight? I for one feel no remorse or sorry for someone who bad mouths people out one side of his mouth but then wants civility and claims to be a good person from the other. I don't care if he's a part CT or whatever. Boogies comments and insults go outside of the comfort level from game play to just being hateful towards the HGs.

He was more than happy to bd janelle but now that the tables have turned on him he's acting like a spoiled brat. Love of the game or not, he has shown nothin but disgusting behavior.

On a side note: just got done with my Masters program orientation. 6 hours of listening but it was a good time. Now to lay down for a nap and get ready for the DE tonight!

Thanks Caro!

August 23, 2012 at 12:34 PM  
Blogger Stephen Ritchie said...

I think "Britney Apples" means if it's a comp where majority answer wins, the Quack Pack will answer "B" then "A" then B then A etc. because they are a majority of the house and thus will not be eliminated. I am not sure this is what it means but it's all that makes sense to me... That or Britney just loves herself some apples

August 23, 2012 at 12:44 PM  
Blogger Carolyn said...

Hi Everyone :))

Britney/Apples for the majority refers to the Majority Rules HoH Comp, where the "right" answer is whatever the majority of HGs guess that America thought about something.

THe HGs figured out how to manipulate the comp a couple years ago. It only works for an alliance that has a majority of HGs.

As long as the majority answers the same B, A, B, A.. etc.. they'll win the comp.


*****************


OK.. The feeds are trivialicious today.. I'm heading out to take care of some more stuff.. and me..

I'll see you back here for the Viewing Party tonight..

And yes! It will be a Party! ;0)

August 23, 2012 at 12:46 PM  
Blogger Geeech said...

Wow. Jst got done readimg franks monos. It seems he has amassed the whole 101st airborne division im his back pocket and hes gonna win every vote and comp and steam roll to the end. Dude. Get real. Last time I checked your alliance consisted of Ian(NOT) and Ash, u know 2 candy canes plus 2 tic tacs equal 10 snicker bars. I mean 8. No I mean12. lets write frank a check now. Game over. JCity.....its a wrap.

August 23, 2012 at 12:51 PM  
Blogger Mappy said...

Thank you so much Carolyn <3 I was going crazy thinking the majority agreed that Britney should go up or something lol

Now I can worry about the DE tonight with calmer fidgets lol

August 23, 2012 at 12:51 PM  
Blogger Susan said...

Hey Carolyn and fellow Dishers!

I'm still holding out hope this storm will miss you Caro. We would love to have you in Minnesota if you want to get out! We don't have snow yet so don't worry about bringing a coat. ;)

I just have to get this out.Boogie is nothing more than a bottom feeder. Bringing up a spouse is bad enough but to do that to Joe's kids? Wow. What a piece of work. And Frank saying Boogie is a good person, OMG. What the heck kind of people has that guy been around all his life to believe that? It's well known that production adds it two cents now and then and I hope to god they tell Boogie to shut the trap in regards to Joe's kids.

August 23, 2012 at 12:58 PM  
Blogger David Lockner said...

Figured this may make you breathe a small sigh of relief Carolyn...

http://www.wunderground.com/tropical/tracking/at201209_model.html

Looks like as of 2pm eastern all but one model show Isaac moving to the west and landfalling around the panhandle...

August 23, 2012 at 1:06 PM  
Blogger BBOB said...

So if Boogie and Frank leave this show, what other reason is there to watch? Like them or hate them, they are the only players to challenge the 4 person alliance.
They don't care about Jenn, Ash, Ian or Joe. Those 4 have no chance to win on their own, probably not as a group either. Would be a boring finish to the season, i hope Ian see's this and switches back, could be interesting. Happy BBrother all.

August 23, 2012 at 1:12 PM  
Blogger TripL in Cen FL said...

Caro, I know you are out right now, but I was just wondering where were you 20 years ago today when Hurricane Andrew hit? I was on lockdown in SRQ (Sarasota International Airport). They made all employees that arrived before noon stay for 3 days straight. It was OK for me since the roads were under water and I couldn't have driven home at 4 anyway. My boss had called me at 3am telling me to pack a suitcase for a long haul. All our planes had been flown out just after 6am.

August 23, 2012 at 1:25 PM  
Blogger Vigilant Observer said...

Caro in prep of your possible departure for a few days is there anything we can do to help you out? Either mentaly or money-wise?

August 23, 2012 at 1:34 PM  
Blogger ǝuoʎuɐzǝɥʇ said...

I assume it means answer b a b a, alternating on the questions, so that majority rules and their side can win by knocking the others out by not being in the majority

August 23, 2012 at 1:47 PM  
Blogger WendyBBFanatic said...

(((Hugs))) Caro and dishy family.

Yes, there are a few of us that are still rooting for "Frankenboogie". I hope Ian throws Mike a vote in hopes of blaming it on Joe because Joe is getting too close with other members of the QP and at the last second Joe changes his mind and BAM, we have a miracle. A girl can hope.

Boogie is going to play with Dani's head and try to make her think he has a power. I think he would be better off trying this with Brit since she is so paranoid about the balls and cube.

See ya in a few hours!

August 23, 2012 at 2:05 PM  
Blogger sberlin said...

Came back to my feeds and Boogs and Ian are in separate rooms crying into towels. Did they have words? I can't imagine why Ian is crying...

August 23, 2012 at 2:44 PM  
Blogger Dixie said...

boogie and ian, both crying! real crying, not fake crying! WTF!!!!!!!

August 23, 2012 at 2:45 PM  
Blogger Mike said...

It was sad watching Ian cry after Mike came to hug him goodbye.

Am I the only one to want Ashley to leave the house right after Mike Boogie tonight?

August 23, 2012 at 3:04 PM  
Blogger THE MINTON'S said...

Just wanted to wish you all a early happy viewing party. I'm going to miss it! :( I'm super bummed!!! I was so looking forward to watching Boogie walk out the door. He started growing on me for a little while - he can play the game. . . but it seems like he can only play when it goes his way. If its not his way -- he turns into a vulgar gross excuse for taking up space. I'll be happy to not have to witness it anymore. Also - double eviction!! I love these fast forward parts . . .But the hubby is gone training and I have kiddos to put to bed. (I also prefer that they don't watch much if any reality tv).

Wish you all a great time and I'll catch up tomorrow!!

Thanks to Carolyn for always being there and I love reading your comments. They give lots of insight and perspective I may have otherwise overlooked - much love :)

August 23, 2012 at 3:05 PM  
Blogger Marla Peverall said...

Hello everyone! Thanks Lisa and Blue :) It's no problem! David, My 60+ WPM finally came in use lol, but that basically summed it up.

Grendon. I thought the same thing. But Frank is a smooth talker, apparently just not smooth enough to get everything he wants.

I actually feel kinda bad for Frank, only cause he got caught in the boogie trap. But since I'm team Shane, he can go tonight too!

With that said, I won't be surprised if Frank wins tonights HOH. The underdog does always seem to come out on top in this game.

9 o'clock can't come fast enough!

August 23, 2012 at 3:11 PM  
Blogger NikkiP44 said...

Hi everyone!
What is with Ian pacing in the Have Not room? Any chance that he will change his vote at the last minute?
Does Boogie remember that he wanted to stay a coach?

Can't wait for tonight !!

August 23, 2012 at 3:41 PM  
Blogger J.Co said...

I KNEW Ian should have backdoored Frank instead of putting him up. HE knew it. Ah, Ian.

August 23, 2012 at 6:43 PM  
Blogger J.Co said...

They should have vote Joe out. Frank would have thought they were with him. Dan wouldn't have been voted out.

August 23, 2012 at 7:07 PM  
Blogger Kegas76 said...

Can we remove that boogie/janelle graphic? Rule 5 needs to apply to all

August 23, 2012 at 7:29 PM  
Blogger Chris Baron said...

Last nights live show was one of the best double elimination shows that BB has ever had. Boogie got played so hard by his student, and Frank defies everyone and stays alive by winning another challenge. I was talking to a coworker at Dish about it, and she agreed that Ian is starting to emerge as one of the big dogs. After the show I got a little curious as to how exactly Ian got where he is so I went back and watched some of the older episodes. My Hopper has a huge storage capacity so I still had every episode from season 14. It is a little ironic that in the first week if Boogie saved him.

August 24, 2012 at 12:26 PM  

Post a Comment

<< Home


Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below